.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :صنعت حمل ونقل ریلی در مازندران تکمیل نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در صنعت حمل ونقل ریلی استان صورت نگرفت، گفت: هنوز خط ریلی استان تکمیل نشده است.

 به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در نشست با مدیران صنعت نفت استان، ملی شدن صنعت نفت را خدمتی ارزشمند بیان کرد و گفت: باید جهاد تبیین در این زمینه داشته باشیم و باید شرایط قبل و بعد از آن را بازگو کنیم.

وی ملی شدن صنعت نفت را گامی مهم برای جلوگیری از غارت آن دانست و گفت: در قبل از انقلاب چیزی عاید ملت از صنعت نفت نمی‌شود ولی حضرت امام راحل رژیم و حاکمیت را ملی و از قید و بند استکبار جهانی خارج کرد زیرا وقتی نوکران بیگانه حاکم باشند تمامی ثروت‌ها در اختیار بیگانگان قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید قدر انقلاب اسلامی را دانست که ملت و مملکت را ملی کرد و این مسئله سبب نارضایتی دشمنان شده است.

آیت الله لائینی از متولیان شرکت نفت خواست تا متناسبت با اختیارات، این حوزه را در استان سالم نگه دارند و افزود: این ثروت ملی را باید در اختیار صاحبان اصلی آن و مردم قرار دارد و از سو استفاده و فساد جلوگیری کرد.

امام جمعه ساری مسئله زیست محیطی را امری مهم دانست و گفت: نیروگاه شهید سلیمی در تابستان هم مازوت سوزی می‌کند که مصرف آن برای محیط زیست و زیست بوم ضرر دارد.

وی با بیان اینکه همچنین به صنعت ریل و قطار در استان توجه چندانی نشده است، افزود: با گذشته ۴۲ سال از انقلاب هنوز خط ریلی استان تکمیل نشده است در صورتی که اگر قطار پرسرعت داشته باشیم مسیر ساری - مشهد چهارساعته سیر می‌شود.

وی گفت: متأسفانه برنامه اساسی در صنعت حمل ونقل نداریم و به جای سرمایه گذاری در صنعت ریلی روی خودرو سرمایه گذاری شده است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.